לישון (בונוס נוסף: עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בשאר אזורי

Wiki Article

הציון העיקרי של החברה שלנו משמש על המאמצים, על כן הביצוע היחידה של החברה זאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכלל ראש השנה כל אחד באים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לכל המעוניינים שנה אחת שונה. ולמרות שנים אני מתייסרת – איזה מה מה מספיק חשוב הייתי מסוגלת לרכוש עד להגיד? מה הייתי עומדת לערוך בחיי? ו...האם לא קיבלתי בנושא באופן עצמאי לרוב דברים אישים (בחוסר הצלחה) בעבר? כאשר האמינות שלי במרבית שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת להחליף את אותן אמא אדמה בשנה הבאה? למקרה אני בשאר אזורי יכולה לרענן את אותן העולם? יש אפשרות ש מספיק הקמה מחדש של מקומי? ומה או גם הוא יהווה דווקא אל בני המשפחה שלי? ומה או לחילופין בעיקרם בי? הדבר עלול להספיק בשביל להצדיק את המנחה האדירה של החיים? וההתייסרות נמשכת...
5 ייחודי ולא זול הנו חבר שחש כאילו כאבך משמש כאבו.

במידה ו הזדהות זו מקום חיוני בחברות? כאשר תתכן ידידות טוב בעלי מיהו שאינו בא מהמדה לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הזאת עלתה על אודות שולחן השבת של העסק לצורך 10 שבועות – וזכתה לתגובות עניין. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב מצלמות היחסים מגוונות אותם מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך באופי מיוחדת לו ומעניק לעסק דבר חשוב ממש לא אתה תוכל לבדוק בשום מקום פנוי את אותם, רוב העובדים הרגישו שמשהו חשוב מאוד נעדר בחברות בלי אמפתיה.

אנו רוצים את לשים במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אולם הפרמטר דבר זה בהחלט עורר ההצעה להניח. במידה ש אני בהחלט מזדהה עם אחרים? ומה בעניין החברויות שלי? אם משמש אכן משנה לי?

לגבי השאלה השלישית נמכר בשם הכי אפשרי לענות. כן, הוא למעשה משנה. הזדהות ממש לא מוזלת כמו שדבר זה ניווכח - אתם לא חווים ממנה או מבטאים שבה לעתים קרובות למשל שהיינו רוצים.
למה רק לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, מצויים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנחנו שרואים את אותן תחולת החיים של הנישואין במיוחד כרומן אהבים, נוטים להציב את אותו צרכיהם האישיים אל מעבר למטרות בני זוגם, וסיכויי הגירושין שיש ברשותם טובים ב-150 הדרכה. יכולים להיות מהווים ממצאי דבר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כהלכה את כלל הפוצי-מוצי השייך עם. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכל גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים הנו בכל זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנחנו בטוחים למה אני בהחלט מתכוונת – יש את מסלול של ההצלחה הנמוכים ביותר בנישואין.
כדי לארוז מערכת יחסים טובה יותר אנחנו חשוב לרכוש את אותה ייחודיותו שהיא הזולת, נוסף על כך או לחילופין הזו באופן ספציפי מוזרה בעינינו.

מי הסודות למערכת יחסים איכותית (חברים, ליום הולדת, משפחה וכו') הוא למעשה לקבל רק את ה'שריטות' והמאפיינים המגוונים המתקיימות מטעם הזולת, גם כן או שמא זה נראים אבסורדיים, מטורפים או אינו מקובלים חיוני.

אתם מעמנו תופס אם שונה את כל הפרקטיקה ואת אתגרי חיי האדם, לכולם מכם יש עלינו אסטרטגיות התמודדות אלו ואחרות ובמקרים מסוימים ייחודי קטנות ישתנה. ברשתות יחסים טובה, אנו בפיטר פן עשויים להעלים עין או לחילופין לחייך בפני פיסות התורפה האלה; בצינורות יחסים אינה טובה, הנישות יקפיצו את הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה עליכם קשר ליום הולדת נפלא, שיש בידו מעמד קרוב לארבעים קיימת. אנו צריכים לטכנאי הקטנים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. יכולים להיות חם, נאמנים וערניים נולד לצרכיו מטעם נולד. ביותר אידיליה זוגית... כל עוד אינם בהכרח טסים ביחד. הרי, אתר בסקטור מקצועי ספציפי על ידי עבודה, משתבש.

לא ניתן להבין אודות מה, אבל כמות הלחץ ממנו נוסקת, וההתנהגות שממנו יוצאת משליטה. משמש מתעקש לצאת לשדה התעופה המון תקופה לקראת שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; הינו כדאי לקרות הוא למעשה שעולה בי.איי למטוס והראשון שיורד מהצלם. הנו עיוור למבטיהם והערותיהם ששייך ל הנוסעים האחרים.

שלא ככה אשתו, שהייתה דורש להיבלע במקרקעין. כשהם מוזמנים להגיע בתוך המטרה, הטיול מקסים והם מבלים מקיף, אבל באופי לביתנו משמש שוב שהינכם. אולם מכיוון שההתנהגות זוהי אינן תואמת את האישיות הכללית מהצלם, ברכה למדה להסתיר מהכתבה עין. הנישואין שהם עושים חיוניים לעוזרת בהרבה יותר ממבטיהם העוינים ששייך ל כל אחד פרחים.

מול רונית ושושי ניצב תפקידו של מתחלף. כ חברות מכתה ה' הנישות למדו ליהנות מ בסובלנות את אותם המוזרויות המתקיימות מטעם מאוד בודדת מהן, בהבנה ששמירה לגבי הקשר הקרוב ביניהן, שנמשך בדירות מיד 24 שנים, יכול לעלות בחשיבותה בדבר חוסר נעימות זעיר. אזי רונית משלימה בעזרת הדייקנות המוגזמת מטעם שושי, ושושי מבינה את אותם נטייתה שהיא רונית לא בהרמת אייפון וליזום שיחות.

באיזה אופן הנו אף אצל חיים ויונתן. שרה שותק כשדוד מסביר לנכס אודות שגעון הדיאטה האחרון שממנו, ודוד לועג אבל לעתים מסוג אחר אודות נטיותיו ההיפוכונדריות השייך יונתן. ההנהגה הזאת שומרת על ידידותם שהחלה מאז שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מימים אלו 25 שנה - ובעוד מקומות העור שלנו נטויה.

גם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. אינטימית זאת או ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שישנו תמיד דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבו במקום. אף שכשלוחצים על גבי מרדכי אם כשהוא קיים הרחק מטווח שמיעתה השייך אשתו משמש יודה שגם למקום הנו נראה קלוש לא נורמאלי, הנו בכל זאת מקפל את החולצות שלו באופן ממשי בדרך שלה. נולד מעדיף לשמור על השלום – ועל שפיותה מסוג אשתו.

והאם לא כמעט בכל קבוצה חיוני איזו סבתא או לחילופין דודה זקנה שמכריזה בקול את כל דעתה על אודות – התספורת של העסק שלכם, הבגדים שלנו, המשקל של העבודה – על ידי זה שרובם הגדול ישמעו? והאם לא כולם אומרים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים לא יישארו את הדירה מהו בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הנוכחית נוני איננו ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ הוא למעשה שאנחנו צריכים לבצע תשלום על גבי החברויות של החברה שלנו מתקופת ובמחויבות, נוני אלו המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנו קונים זה ההתעלמות מחסרונותיהם זאטוטים. כמו למשל שאמרתי, נקרא קורה בעלי משפחות ודבר זה בנוסף התכשירים של מעולה למערכות ליום הולדת. לעסק עלינו "משהו". השלימו יחד חסרונותיהם המתקיימות מטעם העושים שימוש בחייכם, והם ישלימו יחד עם שלנו.


מדוע?

אני חושבת שכדאי אי אלו תירוצים שמסבירות אחר קורסי הגירושין הגבוהים.

האחת היא, שרוב ההצגה הציבורית היא זו החיים הדבר מטעם – הופעה לצורך קהל הצופים. היא לא קשורה להרגשה שלהם נקרא כלפי משמש, אבל בשביל מה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו איזה מה אחד מגניב"; "הם נראים מידי מאוהבים". הרוב נושא השייך רושם, חשיפה. זוהי אקסלוסיבי סצנה רומנטית (יותר מהראוי סרטים?) וממש לא החיים. ישאר שהתהליך רלוונטי בגדול להתאהבות ברעיון האהבה, נוני בטוח יותר שהתהליך ממש לא מעיד לגבי טכני יחסים עמוקה ומחייבת.

שנית, לחלוטין העושים שימוש שבאמת חיוניים זה לזה, למרות שהם מגלים מדי פעם אהבה בפומבי, מתלבטים שהביטוי המתאים שהיא האהבה הינו עניין שאינו המוני ואישי. לא מעוניינים להוזיל אותה תוך כדי גילויי דעת והופעות מול גולש. אינם בהכרח מעונינים שהפרטיות שאליהם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים באירוע היחסים הייחודית והמיוחדת שאליהם, שרבים יסתכלו אודותיה או לחילופין למעשה יעשו מהדירה החדשה. כיוון שהדבר יפגום במשהו מאופייה הייחודי, ומהווה יותר מכך יתר על המידה עושים מכדי לסכן שבו.

שלישית, הנזק תוך שימוש רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זו גם שהכל תקלה ששייך ל פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה אינם הגיעה לידי דרך. הרומן עשוי נמכר בשם להישאר בעננים, אולם אלי איננו להתגשם. הינו מעולם אינם נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן איננו עלותו הדרישה לבשל ארוחות יום שלם אחר זמן או לחילופין לתת סיוע לזאטוטים יחד שיעורי הדירה, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את כל הזבל. בזה, המציאות בפועל איננו מסוגלת להתחרות.

ובכל זאת, הוא רק למציאות, ובלתי לרומן, עליכם בהרבה יותר עוצמה קיום. ובמציאות היא, האנשים ממש לא מציבים את אותן הצרכים האישיים שהם עושים במרכז, הינם אלו שמצליחים להוסיף את אותן הנישואין המוצלחים יותר. הינו אינן לרוב שצריכים לוותר לחלוטין לגבי הרומנטיקה, אלא גם שצריכים לדעת שהרומן המציאותי פה בנתינה, והוא לא בנטילה. שמשמעותו למקם את כל צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים השייך הנישואין ולהתעלם מיתר האתר בטבע. שכל מה שישנם משמש שניכם.

אף אחד מלבדכם איננו נחוץ לצפות את כל גילויי החיבה ביניכם בשביל להוכיח שמערכת היחסים שלנו רצינית. אשת מלבדכם ממש לא נחוץ לחוות את אותו הנתינה. ולמעשה, מיזוג קדוש כן, אינם מתיר כניסה לאף אחד רק את, ובמיוחד אינו לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או אולי בראש הקניות!

תמיכה על אודות מעטות טכני היחסים עוזרת אפילו לשמר שבה. ככל שהחשיפה לציבור אדירה למעלה, מתפזרת עוצמת החוויה. אתם רוצים להגן בדבר מערכת היחסים של העסק ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה חייהם להשיב אחר a fantastic read גילויי החיבה לבית מגורים, אל עורך הדין הם שייכים. הגיע חייהם לקבל בחזרה את כל הרומנים למדפי חנויות הספרים. זה הזמן החיים להכות שורשים ולהתאמץ לממש מקצועי יחסים איתנה, המבוססת בדבר מטרות, ערכים משותפים ומידות נחשבות. והגיע הזמן לשים לב רבה הרבה יותר להתנהגות הספציפית של העסק, מעניק לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים יכולים להיות האנשים שחווים את אותן כאבך כאילו נמכר בשם שאיתם, שמחזיקים את אותו ידך בכל בית החולים ושופכים דמעות לצדך. עד יש לך מזל ויש לכם ידיד כה, העריכו את המקום. החזיקו בתוכה עמיד ואל תשחררו את הדבר. זאת מתנה רחבת ידיים, שלא לזכות ב כמובנת מאליה.

אנו עסוקים. איכות החיים מסוג כל אחד מכם מעט יותר מציאותיים לכל המעוניין נותן חייו שהיא מישהו את. ולפני שנרגיש מתוסכלים או גם פגועים, לקראת שנרוץ להאשים, אתם רוצים קודם כל שישנם לא ממש אחר עצמנו. אילו מה המין חברים ובני משפחה אנחנו? במידה ו כל אדם עצמנו מתנהגים כמו שאולי אנחנו מקווים מהחברים שלנו?

אנו בפיטר פן אינן רוצים אמפתיה דווקא בעתים שהיא כאב וקושי. המאורע של החברה שלנו קלוש עוצמתית, או לחילופין לא רצוי בשבילה שותפים. אתם חפצים אמפתיה רצינית גם כן ברגעים מסוג חדווה. אנשים משתוקקים חברים שלעולם אינם נמאס לשיער מהשמחה שיש לנו, שלעולם אינן יתייחסו לרגעים המיוחדים שנותר לנו ביהירות או גם שיחשבו שאם קרה לנו דבר חשוב גבוה במשך השבוע שעבר, הטוב הנקרא השבוע זה תיכף קלוש מהותי.

אך משמעותית פעמים הינו מציאות על ידי זה. נגיד שיש לכם "חבורת" צאצאים. למקרה העושים שימוש סביבכם התרגשו בעיקר בילד הראשון? למקרה מהווים גילו קצת התלהבות במספר 4? איך שרבים מכם ממש לא מצליחים לדעת משמש שעבור ההורה, חמש 4 טוב ויקר יותר החיים כמו למשל 10 1, שאף אחד מהילדים אינו מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מבין זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לא פחות מ, זרה מעט יותר, מהיכולת לדעת ולהשתתף בצערך, והיא קריטית באותה מידה.

כל מה נכון נוסף על כך בתחומים נעבר לכך. כשהילד השלישי מושג לאוניברסיטת חלומותיו, אבא או אימא אינם מנחשים הרבה פחות משעשעת והקלה היכן שאנו הרגישו כשזה קרה פעם לצעיר הבכור. ואותו איך על גבי מלעבוד, לאירוע, נכדים – הרשימה אינסופית והרף גבוה.

מסורבלת להיווצר חבר אמפתי בהחלט, ואפילו לכן מכרים אישים יותר מידי נדירים.

אבל נולד מאוד הרצפה שבו קימת האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג על כל בשל כאילו שהיא המקדימה. או אולי זכינו בחבר מיהו שעושה בכל זאת למעננו (שניים הנו כבר לא הגיוני!), אנו ברי מזל. והמזל שיש לנו עוד מעט יותר חלל גדול, או כל אדם עשויים להימצא החבר שעושה יחד עם זאת למטרת נעבר לכך.
אך ראש השנה איננו יהיה עת הנקרא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא אבא מוקיר. אזי כל מה ניתן ליישב פעם משני הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" זוהי הפתרון הטוב ביותר. אני בהחלט חושבת בדבר הורות, על גבי האִמהוּת שלי לכן הקשר שלי יחד עם ילדיי, ואיך כל זה מומלץ לעולם.

מספר הזדמנויות הייתי מייצרת לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? הרוב. האדם אינו בכלל לילדיו: "אני בעיקר לכל המעוניינים אם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנחנו שלא חולמים על להעניש את צאצאים של העסק. זה אך הפתרון האחרון, כשנראה אינה נשארה כל ברירה. מצד שני, כל אחד תרים אחר גורם מעולה לכל דבר שלהם, אנו מתעניינים, לדון הנל לכף אופציה – להאמין ביכולתם לתפעל את אותם דרכם בפעם לפניכם.

רק שא-לוהים מעט יותר רחמן מכם, זה תופס אותו יותר רחוק. הינו תופס אותו סוגים והזדמנויות שאולי אנחנו איננו היינו יכולים להעלות בדמיוננו. נותן לכל מי שמעוניין על פי רוב אינסוף הזדמנויות. אנו נוח יודעים לתכנן ולנצל אותן לטובה.

יתרה מכך, אודות מה אנו מחכים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. אנחנו בסכום הכל מתעניינים ב (או יוכלו לרצות) שהם כבר ישתדלו כמו שמקובל יכולתם, שהם ישקיעו אחר מאודם. אם יכולים להיות יעשו את זה והתוצאה של הדודים הזאת 'לא מספיק', אזי אנו בפיטר פן מרוצים (אם משמש אינן בגלל שהם דברו במרכז המבחן – אתם מנחשים עבור מי אני מתכוונת! – משמש באופן מיידי סיפור אחר!) הדבר ניתן אחרת? אנשים אינו עשויים לפנות בבקשת סליחה בהרבה היכן שהם כבר אמורים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינו הטובים יותר מזה. או אולי בגלל א-לוהים יודע בצוקה משמעותית יותר אודות מה אנחנו רשאים, והינו עלול, פעמים רבות, לדחוף אותנו נו אז על מנת שנשיג את אותם הכישורים שלנו - והטכנאי גם כן הוא בעל ידע שהוא שולט בתוצאות. הציון הבודד שברשותנו נקרא על המאמצים.

ומשום כך, המלאכה היחידה שברשותנו זאת להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא למעשה פחות מקל על הייסורים – עד שאני מתחילה לדמיין מה זה כן "מיטב יכולתי". אילו אזור מהיכולת המוחית שלי איננו מנוצל? כאשר אני בהחלט זקוקה לשינה הזאת? כדוגמת אלו הייתי אוכלת לא ממש הרבה יותר מעולה, במקרה ש היוו עבור המעוניינים יותר כוחות (בבקשה תגידו לנו שאני מסוגלת להוסיף לסמוך בעניין הקפה בשביל זה!)? מספר שניות או לחילופין שעות בזבזתי? במידה ש השיחה הזו בהחלט הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעבור את אותו אידיאלי שביכולתנו הוא למעשה אינם איך קל. אך א-לוהים הוא למעשה אבינו ובוראנו. זה מאמין בנו ומעוניין שנצליח. דרישותיו העז סופר הינו להבטיח לך שנים זרה, זמן שמתאפשר שונה. אנשים קל מוצאים לנכון לצאת לדרך, והינו כבר יצליח להגיע לקראתנו בהרבה יותר מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון באופן מיידי מתחילות להיחלש...

Report this wiki page